ZASADY ZGŁASZANIA REKLAMACJI
- W przypadku reklamacji produktów firmy ARDON oraz BENNON prosimy wypełnić Formularz reklamacji ONLINE z załączonym:
- widocznym zdjęciem wady/uszkodzenia towaru
- widocznym zdjęciem metki umieszczonej na wewnętrznej stronie języka (w przypadku obuwia)
- widocznym zdjęciem całej pary butów
- Nie ma potrzeby wysyłania fizycznie towaru i prosimy o jego nie przysyłanie.
- W przypadku pozostałych producentów produkt wraz z dołączonym formularzem reklamacji należy wysłać na adres:
Reklamacje - Dystrybutor BHP JASKON, ul. Gajowa 3A, 62-510 Konin - Należy pamiętać, iż podstawą rozpatrzenia reklamacji jest podanie nr dokumentu zakupu. Brak podania tej informacji spowoduje odrzucenie reklamacji.
- Każdy reklamowany produkt należy zgłaszać jako osobną reklamację np. 1 para butów = 1 reklamacja.
- Towar zgłoszony do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym
w obrocie handlowym. Powinien być czysty, żeby można było dokonać oględzin i ewentualnie dokonać naprawy.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja 1995r. W sprawie szczegółowych warunków zawierania wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów
§ 17.1. Towar zgłoszony do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie. - Kontakt w sprawie reklamacji: Marzena Koprowska tel. 666 873 870, reklamacje@jaskon.pl