Wybierz ustawienia regionalne:

Kategorie

Strony informacyjne

Reklamacje

 

ZASADY ZGŁASZANIA REKLAMACJI


  • W przypadku reklamacji produktów firmy ARDON oraz BENNON prosimy wypełnić Formularz reklamacji ONLINE z załączonym:
    • widocznym zdjęciem wady/uszkodzenia towaru
    • widocznym zdjęciem metki umieszczonej na wewnętrznej stronie języka (w przypadku obuwia)
    • widocznym zdjęciem całej pary butów
  • Nie ma potrzeby wysyłania fizycznie towaru i prosimy o jego nie przysyłanie.
  •  


  • W przypadku pozostałych producentów produkt wraz z dołączonym formularzem reklamacji należy wysłać na adres:
    Reklamacje - Dystrybutor BHP JASKON, ul. Gajowa 3A, 62-510 Konin
  • Należy pamiętać, iż podstawą rozpatrzenia reklamacji jest podanie nr dokumentu zakupu. Brak podania tej informacji spowoduje odrzucenie reklamacji.
  • Każdy reklamowany produkt należy zgłaszać jako osobną reklamację np. 1 para butów = 1 reklamacja.
  • Towar zgłoszony do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym
    w obrocie handlowym. Powinien być czysty, żeby można było dokonać oględzin i ewentualnie dokonać naprawy.
    Podstawa prawna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja 1995r. W sprawie szczegółowych warunków zawierania wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów
    § 17.1. Towar zgłoszony do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie.

  • Kontakt w sprawie reklamacji: Marzena Koprowska tel. 666 873 870, reklamacje@jaskon.pl

 

 

Proszę czekać, trwa ładowanie....